tisdag 10 februari 2009

Tisdagen den 10 februari

Dagen började med ett besök på träffpunkten. Efter en stund så började Albins näsa att rinna allt mer och efter att han ätit lite gröt så somnade han sittandes i mitt knä, detta gjorde att vi körde hem lite tidigare än vanligt. Väl hemma så var han vaken en liten stund, låg på sin fina lekmatta och tittade sen blev det mat och nu sover han i sin säng, och det har han gjort i snart 3 timmar. Han har iaf ingen feber men jag märker på honom att han är lite tagen av förkylningen. Jag har hunnit med att både dammsuga och göra morotspuré och nu sitter jag här och väntar på att han ska vakna.
Ska ner till BVC för vägning och mätning imorgon och eg. 5 månades sprutan men den får vi nog skjuta upp tills han är frisk.
Har bokat in en födelsedagsfrukost på lördag (allahjärtansdag) med. :) Ska bli super trevligt att träffas, det var faktist riktigt länge sen. Ska bli gott med rejäl frukost buffé på hjärtedagen med.
.
.
Ni har väl inte missat min efterlysning?!?!!!!

1 kommentar:

Pia sa...

nää vi har sett efterlysningen :D jag berättade för Marcus och det var som vi trodde Men jag tror han kanske behöver en liten puff i baken;)