söndag 1 februari 2009

Helgen.

Nu var det länge sen det hände något här inne. Helgen har varit full med aktiviteter så det har inte funnits mycket tid till någon uppdatering. I lördags fick vi besök av kompis E med familj. De kom upp på gården för att gå en runda. Eftermiddagen blev snabbt till kväll som bjöd på varmsmörgåstårta och lite senare blev det kaffe och semla. Samskigt värre!


Maja håller koll på småkillarna på golvet...
Albin hade tagit med sig alla sina leksaker upp.
Tittar frågande på pappas tallrik.
N undersöker sin mammas tallrik. Lite kladd kvar som man kan ta på..
Kompis N somnade i vanlig tid medans Albin fortsatte leka med sina saker en lite stund till...

1 kommentar:

mirkajohanna sa...

Åh så gott med semla! Jag måste nog bestämt köpa mig en när jag går ut på en promenad sedan :)

Albin är ju så himla söt!

Elefanten hittade jag på H&M, 29.90 kostade den nog. Men som jag brukar säga: Den är nog lätt att göra själv om man gillar att pyssla!