lördag 28 februari 2009

Sängliggande

Dagen har tillbringats i sängen. Både Tobias och jag är kassa, verkligen inte kul. Albin har fått ligga mellan oss där han har fått greja med lite leksaker. Är inte så lätt när man är helt däckad och har en väldigt glad och pigg son. Hur som helst nu ikväll fick han ligga lite på sin lekmatta och jag la mig i soffan och tittade på honom. Kan verkligen säga att det är en glad kille vi har.
Han har börjat förflytta sig mer och mer nu, drar sig runt med armarna.
Nu har jag precis tittat på melodifestivalen och jag har ingen kommentar.
Tobias och Albin sover sen halv nio. Jag ska nog försöka äta någonting innan jag oxå trillar tillbaka i sängen.
God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

BLÄK-jobbigt på riktigt...
Hoppas Ni mår bättre i morgon.
Hur mår vännerna som var hos Er?

Pia sa...

Hoppas ni mår lite bättre idag

Unknown sa...

Stackars er som är sjuka! Hoppas ni mår bättre idag!
Kram!

Joacim - Vi mår bra :-)