tisdag 24 februari 2009

Ny stil

Nu var jag trött på färdig "fusk" bakgrund som tog 1000 år att ladda. Så det har blivit lite nytt och frächt här inne. Enkelt och stilrent om jag får säga det själv. Efter att ha testat mycket så har jag bestämt mig för att köra med detta utseende ett tag iaf. ;) Vi får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar.

Nej nu är klockan alldeles för mycket. Borde sova för länge sen.. och nej, det är inte Albin som håller mig vaken, han sover gott sen 20.30. Det var den här bloggens fel........

Imorgon.. hrm.. idag är en ny dag. Albin och jag ska ta oss in till staden och äta lunch med mormor. Hon har stickat vantar till Albin som vi ska prova. Känner att det inte blir mycket struktur i det här inlägget så nu säger jag godnatt.

GOD NATT!!!

2 kommentarer:

Pia sa...

Ja det blev fint Som du säger tog den andra en stund att ladda Ses snart

Anonym sa...

Bloggen "fel"... Rätt menar du!
haha...

Blir det lite semla idag då?