måndag 9 februari 2009

Modeller efterlyses ;) !

Ja ni läste rätt. Nu gör jag en efterlysning.
4 stycken härliga personer som vill följa med mig till Malmö och leka modell för en dag.
Vi blir sminkade, stylade och fotograferade helt gratis!
Vill vi sen köpa bilderna så kostar dem, men det finns inget köptvång.
Kompis E var iväg och gjorde detta för några veckor sen och hon är super nöjd med både upplevelse och bilder (ni kan se hennes bilder här).
När händer då detta?
Jo, en söndag i Mars, närmare bestämt den 15:e.
.
Var ska vi ta vägen?
Ni vet det där höga huset i Malmö... Turning Torso.. (bara att få komma in-och upp i det huset ser jag som en anledning att hänga på..)
.
Hur gör jag för att få hänga med?
Skicka ett mail till mig: petra@200500.com så att jag vet att just DU är intresserad. Det skadar inte att skriva en liten fin rad om varför jag ska plocka med just dig.. ;)
.
.
En vecka har ni på er att formulera en väl vald mening till mig, sen sätter jag mig ner och väljer ut de som ska få följa med.
Lycka till!!!

1 kommentar:

Cilla sa...

Det lät ju skitkul juh... varför bor jag så långt bort för??? Kan du inte välja någon dag sista veckan i april istället när jag är i Sverige?!?