fredag 13 februari 2009

Mina varor

Många blev upprörda när ica började med "mina varor". Jag förstår inte hur man kan bli upprörd över att få erbjudanden på varor som du faktiskt använder och brukar köpa. Mångas argument mot det här var att de inte gillade att ica kontrollerade vad de handlade. För det första, om man inte vill bli kontrollerad borde man inte ha ett kundkort överhuvudtaget. För det andra tror jag inte att där sitter någon på ica och går igenom vad alla handlar. Jag tycker att det är väldigt bra med "mina varor". Förra månaden fick vi 10% på blöjor och den här månaden fick vi 20% på nappar eller annan esska produkt. Detta tycker jag visar att man verkligen får rabatt på det man handlar. För ett år sen hade jag inte haft mycket nytta av 20% rabatt på nappar. Men nu är det ju klockrent!!
Alltså som avslut på det här inlägget vill jag hissa "mina varor" hos ica!!
För övrigt fick vi rabatt på chokladpudding, fresta vaniljsås, kornelle fullkornsbröd (såklart nu när jag har börjat baka vårt eget bröd) och estrella jordnötsringar (som jag förövrigt inte kan komma ihåg när vi köpte sist).

1 kommentar:

Madeleine sa...

Jag håller med dig! Mina varor är det bästa ICA kommit på... Äntligen får man rabatt på det man faktiskt handlar...