söndag 15 februari 2009

Tillökning

Ännu en söndag vilket betyder att ännu en vecka är slut. Tiden går så fort, jag förstår inte var veckorna tar vägen. Albin är 5 månader och en vecka. Snart är det dags att tänka på dagis för Albin och jobb för mig. Just nu känns det inte alls lockande, ska helst komma på vad det är jag vill göra med. Nej nu börjar det här inlägget bli djupt och deppigt och det vill jag inte. Idag är det söndag och då ska vi bara ta det lugnt, umgås med dem vi tycker om och ta hand om varandra. Jag ska vara riktigt duktig idag, leka "den perfekta familjen" och baka bröd och laga riktig söndagsmiddag= helstekt kotlett.


Idag håller vi alla tummarna för Joacim och Andréa. Äntligen är deras lilla knyte redo att möta omvärlden. Jag tycker att jag fick gå länge över med Albin, 16 dagar. Men de är inne på sin 20:e dag idag... jisses. Måste verkligen vara en lättnad att det har satt igång.


Lycka till från oss!!!


Lite nostalgi; Tobias och Albin på förlossningen. Albin bara någon timme gammal.

1 kommentar:

Pia sa...

Spännande värre e det ju...Vilken liten skrutt han var på den bilden :D