lördag 21 mars 2009

Lugna gatan

Lördagen är lugn!!
Verkar som att både jag och Albin har blivit förkylda igen.. är det såhär det ska va när man får barn? Men alla förkylningar och sjukdomar som drabbar en? Börjar tröttna redan, detta är nog 4:e förkylningen det här året.
Albin sover, jag har bakat bröd och nu tänkte jag ge mig på en chokladpaj men kom precis på att vi kanske inte har tillräckligt med ägg hemma. Vi får väl se hur det går. Hittade iaf det här receptet på nätet och tänkte prova. Ser verkligen gott ut!

Signe har piggnat till efter att ha varit nerdrogad igår. Fick sätta på henne tratten innan idag eftersom hon började slicka på såret. Hon var så groggy igår att hon kunde va utan tratt men nu är hon ganska pigg.

2 kommentarer:

Pia sa...

Min förkylning e inte ett dugg bättre :( Hoppas inte det är den ni fått Klappa på signe och pussa Albin på näsan från mig

Unknown sa...

Ja, det är baksidan med att få barn... Det är alltid någon i familjen som är sjuk! Fast jag kan trösta dig med att första året brukar vara värst! Vi har blivit experter på öroninflammationer :)