tisdag 3 mars 2009

Baka kl. 8????


Föräldragrupp igen. Nu var det länge sen vi träffades så det ska bli kul. Idag ska bvc-läkaren vara med och det ska pratas om infekioner. Ska bli intressant, känns som ett viktigt ämne när man har barn. Vi har ju dessutom precis varit sjuka och haft något skit i kroppen så.. Tyvärr har nu kompis E och lille N blivit lite halvkrassliga så de missar dagens grupp. Vi som hade så viktiga frågor att ställa. ;)


Just nu har Signe hoppat upp i fåtöljen och Albin ligger på sin lekmatta och övar på de höga tonerna. Han tittar med jämna mellanrum upp på Signe med något skeptiska ögon. Hon verkar lite busig idag, brukar inte lägga sig så nära honom.


nej nu måste jag hälla upp kaffet på termosen och bege mig till affären. Fick ta över fikat från E idag så då hoppas jag att det duger med "köbekagor". ;) Kände inte för att ställa mig och baka kl. 8 imorse även om jag helt ärligt övervägde det.


Krya på dig kompis!!

3 kommentarer:

Pia sa...

Köbekagor e gott det med ;)

Anonym sa...

Nöden har ingen lag! Köbekagor är ett härligt ord..

Albin ser gosig ut när han carear sin kamrat!

Unknown sa...

Hejhej! Mailet kom fram :-)
Men mina mail till dig lämnar inte ens mig, utan det bara står o tuggar hela tiden. Men jag kan skicka till alla andra. Helskumt!

Hoppas du hann få ihop nån fika! Jätte-bra att du kunde fixa det, men tråkigt att vi inte kunde följa med idag. Nemo ligger o sover nu, helt utslagen, men annars är han ganska pigg. Kanske som en normal bebis nu :-) Jättesöt bild på dem du lagt in här!

Vi får se om jag ska träna imorgon, har ingen feber men ont i halsen, å då ska man ju absolut inte träna. Hopppas det gått över!
RKam