tisdag 3 mars 2009

Albin och farmor

Efter föräldragruppen körde vi upp till gården. Jag behövde handla och tänkte att då kan Albin få va hos farmor (och farfar och pappa). :) Det är ju väldigt mycket lättare att storhandla själv.
Det gick såklart jätte bra att va hos farmor. De hade varit ute och gått en runda och de han även med ett mellanmål med mosadbanan och lite ersättning. När jag kom tillbaka efter att ha varit hemma med varorna så låg Albin på en filt på golvet och grejade med färgglada tupperwarelock (jag hade ju glömt packa med lite leksaker).
Han tittade knappt på mig när jag kom tillbaka så jag var nog inte speciellt saknad *haha*.
Känns super bra att det går så bra att lämna honom, även om det bara är korta stunder så är det ju ofta de stunderna som underlättar endel för mig.
Foto från i julas när Albin står i lillasoffan och tittar ut på gårdsplanen.
Farmor är med i bakgrunden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanonbra att slippa vara närvarande hela tiden... Det e ju hjälp kunna lämna honom (ALbin, inte Tobbe) till någon som kan passa han ett tag!