måndag 30 mars 2009

Gåstol!

Tanken var att jag skulle fortsatt måla på söndagen. Men lördagens trevliga middag hos E & D + sommartid gjorde att jag var helt slut på söndagsmorgonen. Albin och jag kom upp till gården vid halv tolv och då kom mormor och morfar oxå för att kika på renoveringen + för att gå ut med bustrollen Acke och Wilma. Vi fikade (min frukost) och sen var kl. ett. Jag hade bestämt mig för att köra in till stan och köpa en gåstol till Albin eftersom han inte vill annat än att stå här hemma. Sätter jag han ner så skriker han, lägger jag honom ner så skriker han men håller jag honom stående så är han överlycklig. Babyproffsen hade erbjudande på gåstol den här helgen så jag begav mig till stan en sväng medan farmor fick passa Albin.
Några timmar senare (körde till maxi oxå) kom jag äntligen upp till gården med gåstolen och Albin älskar den!!!
Perfekt!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Petra!

Kan inte du blogga om länken nedan?

http://www.namnlista.se/stoppa-neskarningarna-inom-barnomsorgen-i-kristianstads-kommun/

Krstd kommun har hemska planer på att skära ner på barnomsorgen!

Försöker få så många som möjligt att skriva på, beslutet fattas av politikerna den 7:e, om en vecka alltså!

Tack ;)

Kram Lina