söndag 15 mars 2009

En gäst i natten

Snacka om att Måns blev snuvad på segern av svenskafolket! Jag hejade lite på Måns måste jag erkänna. Hmm.. jaja nu får vi går runt och sjunga opera ett år framåt, kan ju bli intressant. ;) Kan inte påstå att jag är förvånad eller missnöjd på någotvis. Jag är enbart tacksam att "Snälla snälla" inte vann.!

Inatt har vi haft övernattningsgäst, det händer verkligen inte ofta. Morbror Marcus har kvartat på soffan och storasyster Signe har gömt sig i sin koja längst ner i sin klöspidestal, där hon aldrig ligger annars. Snart ska vi bege oss ner till Malmö och bli fotograferade, vi ska leka modeller Marcus, Annie och jag och Albin såklart för honom måste jag ha med på någon bild. Det ska bli spännande och kul. Får se om jag vågar lägga upp någon bild här sen.

See you later!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har jag missat något? Sannolikt *fniss*
Så Mackan söv på soffan och Signe drog till sin skyddade vrå...

Vad e det för bilder då? Till familjealbumet?

Berätta berätta!

Ha en fin dag och kanske en bild med vridna tornet och albin...

Pia sa...

Klart du vågar Fattas bara annat