torsdag 5 mars 2009

En tur på stan

Det blev fika på barbacka idag istället för babysim.
Tråkigt att man måste välja bort det ena för att kunna gå på det andra men ibland är det så.
Var en trevlig fika iaf som avslutades väldigt hastigt med brandlarm. Albin och jag var på väg därifrån så han hade ytterkläder på sig men där var andra mammor som bla höll på att amma sina små.. lite kallt. Malin, Jenny och jag fick med oss allting ut iaf så vi tog en tur på stan. Jag var på shoppinghumör och köpte lite nya vårbodys till Albin..
Tag tre betala för två! Något jag gillar skarpt. Idag blev det tre bodys på Lindex.

På Name It köpte jag en vit body och en snuse.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Shopping istället för dopping alltså...
Tråkigt bli avbruten av brandlarm... Och fy för de som satt och ammade...

Pia sa...

Vad fina kläder :D Nu blir världens sötaste kille ännu sötare .