tisdag 13 januari 2009

Veckans brev..

Jag kommer nu introduvera något nytt i den här bloggen, nämligen veckans brev.
Varje vecka får jag ett utvecklingsmail från BabyCenter Sverige. Från och med nu tänkte jag dela med mig av de mailen. Det får bli veckans brev framöver..

Hej Petra
från BabyCenter Sverige!
4 månader gammal, första veckan.
Din bebis vet att den är stjärnan i showen och precis som andra stora stjärnor vill den ha allas ögon på sig. Särskilt vill barnet naturligtvis ha din uppmärksamhet, så bli inte förvånad om det tappar saker med flit, bankar på saker eller ropar till då du råkar ägna dig åt något annat. Ditt barn busar inte, det håller bara på att upptäcka orsakssammanhang och försöker lära sig hur det kan påkalla din uppmärksamhet!
.
.
Utveckling!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej inte alls..men tänkte prova en annan stillmall bara..... =) men är för trött för orka engagera mig i en ny stilmall