söndag 11 januari 2009

Från rygg till mage!!!!!!!!!!!

Titta noga på bilden nedan.. ni ser Albin som ligger PÅ MAGE!

Ser ni den röda haklappen nere i högra hörnet? Där la vi Albin, på rygg, innan vi satte oss i soffan och började titta efter ny tv på internet. När jag tittar upp så ser jag exakt det ni ser här.. Albin PÅ MAGE!!!

Helt chockad sa jag till Tobias: Men, han ligger ju på mage. Han måste ha vänt sig. Och vi missade det..


Ja, nu gjorde han det igen.. och jag såg det!!!! :) Jag måste vara den lyckligaste mamman i världen just nu.. Varje framsteg gör en så rörd. Sitter med tårar i ögonen och bara skrattar. Albin är idag 4 månader och 3 dagar och han har vänt sig från rygg till mage... två gånger! :)

Albin Albin Albin!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad himla roligt Snart kryper han ;)

Anonym sa...

Vilken duktig liten kille ;-)

Anonym sa...

Vad roligt!!!!! Å han blev först oxå, här ska tränas ;-) Ni får komma hit o visa Nemo hur det ska gå till! Kram

Anonym sa...

härlig. snart motionerar han er allihopa...

Såg tidigare inlägg om "moder"... Priset blir dagens glppkäft för de kommentaren...