tisdag 13 januari 2009

Ett hem

Okej gårdagens inlägg om hus var kanske lite drastiskt. Men ibland finner nöden igen lag och jag lät fingrarna gå. Jag struntade i att läsa igenom och tänka mig för en extra gång innan jag puplicerade (som jag annars alltid gör). Det är nog bara på det viset man kan få ett inlägg om gröt att sluta i "jag vill ha ett hus". Men helt ärligt är det så jag känner. Jag vill väldigt gärna ha ett hus att pyssla om. Antar att min tid kommer, när man minst anar det.
Kan tillägga att hemnet.se är välbesökt här hemma just nu.
.
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sätt hammaren i näven på Tobias så fort du ser honom ;)

Anonym sa...

Åh, jag älskar också hemnet.se. Nätporr för kvinnor som Troy brukar säga. :-)

Anonym sa...

Haha. Han är rolig Troy!! :) men visst kan man drömma sig bort.