måndag 19 januari 2009

Vecka fyra

Albin!!
Äntligen har jag börjat fota med systemkameran igen, det blir en viss skillnad på bilderna..
Idag är det föräldragruppen som gäller. Ämnet som ska disskuteras idag är mat! Igår fick Albin sin andra portion morot och det gick ner utan problem, han tyckte det var jätte gott. Annars har vi inte provat så mycket mat ännu. Kommer kanske inte vara så delaktiga i disskutionen, känns lite tidigt om jag får säga det. Men vi får se var det slutar.
Igår var jag duktig. Jag satte mig ner och skrev ihop en matsedel för två veckor framåt. Smidigt! Nu vet jag exakt vad som ska handlas imorgon när vi kör till affären. :) För övrigt är veckan redan fullbokad. Känns ganska bra, gillar ju att ha vardagen planerad!
v.4
Måndag: Föräldragrupp
Tisdag: Promenad, Handla
Onsdag: Fika med Kristianstadsmammorna. Gå på stan med kompis P.
Torsdag: Babysim
Fredag: Promenad och fika
Helgen: alltid oplanerad men det borde bli en tur till Ikea..
.
.
Duktig!!

2 kommentarer:

Pia sa...

Då kan du ju skicka den matlistan till mig så slipper jag planera ;) (precis som om jag brukar göra det )ha ha Fin bild på sötnosen

Anonym sa...

Du är utmanad i min blogg kram