torsdag 15 januari 2009

Rapport

Hemma igen efter en tur till Kristianstad och Tivolibadet. Det var babysim som gällde idag, spännande värre. Albin var jätte glad hela tiden, han är verkligen duktig. :) Idag fick vi mest gå runt och mysa med barnen i vattnet, så att de skulle vänja sig vid miljön. Vi fick lära oss hur vi skulle hålla dem när de låg på mage och när de låg på rygg.

Här spanar han in sina nya badbyxor.
Bassängen som vi snart ska ner i..

Färdig badat och dags för de vanliga kläderna igen-

Slutsats: Mycket kul. Härligt att se hur han njuter i vattnet, han verkar älska det. :) Hoppas det håller i sig.
Tyvärr är det lite krångligt när man ska byta om efteråt. Helst ska både jag och Albin duscha. Jag ska få på honom kläder utan att han blir blöt igen.. och jag ska få på mig kläder innan han tröttnar. Packningen ska vi inte tala om. Handdukar tar sån plats.
Tur att han tyckte så mycket om det annars hade det inte blivit fler gånger. Men att se hur mycket han tycker om vattnet väger upp det andra, och vi blir väl bättre på att byta om gissar jag. Kanske får vi hjälp av mormor någon gång. ;)

Albin sover!!

2 kommentarer:

Pia sa...

Jaaaa jag vill följa med ,jag kan nog byta ledig dag så följer jag med :D :D Och Stora kameran är given då Det är bara att säga till Kram PS Han såg allt lite skeptisk ut när han såg badbyxorna DS

Röe Gård sa...

Ja badbyxorna var nog lite läskiga men badet var super! :) Följer du med nästa vecka då?? Du får vara ledig torsdagar istället för måndagar nu i 9 veckor framåt. :)