fredag 16 januari 2009

Fredag!

Åter till ordningen, måste ju göra iaf ett inlägg i bloggen varje dag. Behöver jag ens berätta vad vi har gjort idag? Jag kan ge er en liten ledtråd: Fredag!!
Dagen började inte så bra. Albin skrek precis hela morgonen, vet inte vad det är med honom. Han som alltid är så snäll och tyst och lugn. Jag har aldrig hört honom skrika så mycket. Vet inte om det är tänder på gång eller om det var för mycket nya intryck igår med babysimmet. Vad jag än gjorde så vägrade han somna och la jag ner honom så gallskrek han. Mitt i allt det här skrikandet så kom vaktmästaren med en ny spis till oss, vilket förvisso var positiv men vid helt fel tillfälle. Hur som helst så lugnde Albin sig tillslut och jag fick ner honom i bilstolen, där han somnade...
Fortsättningen av dagen blev som varje fredag, promenad, fika (dagens fika var supergod, nämligen blåbärspaj!!!!) och prat.. pratpratprat och prat! :)
Älskade fredag!!!

1 kommentar:

Pia sa...

Du vet ju att jag e ledig på fredagar Nästa gång världens sötaste kille e otröstlig så kom hit Han möter ju alltid mormor med ett leende;) Skogen i morron eller??? Älskade Lördag ;)Kram