måndag 10 november 2008

Mys

Helgen är förbi, det gick fortare än kvickt.. Förstår inte varför helgen ska gå så snabbt? Vi hinner ju aldrig göra något, fast det är klart, den här helgen, eller iaf halva helgen var vi ju på Öland och hälsade på vilket var mycket trevligt. Vi har även firat farsdag, det blev inte så mycket firande egentligen men självklart fick Tobias ett paket på sin allra första farsdag. :)

Idag har jag och Albin haft en mysdag. Vädret skrek MYS!! Vi var inte sämre än att lyda så dagen har tillbringats i soffan, framför säsong 3 av Grey´s Anatomy som jag har lånat av Petra. Tack!!! Jag är åter fast i den här serien.. vet inte om det är bra eller dåligt men så är det. Avsnitt efter avsnitt avlöser sig här hemma, boxen närmar sig sitt slut.

Albin har snart somnat så jag ska väl börja med maten. Idag blir det Potatis-falukorv-bacon-paprika-morot röra i ugnen.. det lät inte så gott men det är det.. :)

Jag vet inte, ska jag bjuda på en bild idag med eller ska det bli ett av få inlägg utan bild? hmm..
Nej det är klart vi ska ha en bild på vårt charmtroll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

perfekt väder för en mysdag ;) Hade gärna bytt Tänk att få ysa med Albin en hel dag i soffan :D Du glömde lök i röran Men det e klart det e ju inte så bra för Albins mage Kram

Anonym sa...

Hmmm Mysa ska det ju va

Anonym sa...

Inte göra någonting? Ni har ju varit på Öland, det e inte nästgårds.

Söte nöte Abbe lockar som vanligt till mysiga stunder...