onsdag 19 november 2008

Mager promenad..

Idag skulle vi i föräldragruppen ut och gå. Jag var som vanligt ute i god tid och var på plats 10 minuter innan utsatt tid. Det regnade så det var en himla tur att jag hittade ett tag att stå under. Stod där och väntade och tänkte, tänk om alla bangar nu när det regnar, då står jag här själv. Nu blev det inte en ensam promenad men det blev en mager promenad med endast en mamma som sällskap. Det var i alla fall trevligt och jag känner mig lite stolt som tog mig ut i det tråkiga vädret och fick lite motion idag med.

Imorgon är det födelsedag, tårtan står i kylen redo att dekoreras. Har testas något nytt, vi får se imorgon om det är gott. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det e rätta takter gumman det finns inget dåligt väder.....Blir spännande att bli försökskanin i morron då :D

Du kan tro att det är en alldeles outhärdligt stank här hemma nu Grisen kom precis hem
kram

Anonym sa...

Nej vilken hemsk människa jag är som inte kom!!! Men jag hade verkligen inte hjärta att väcka stackars Nemo när han äntligen somnat... Ska vi ta igen det imorgon med en repris på förra veckan? Kram