söndag 30 november 2008

Dagen D

Ja nu är vi här.. första advent och dags för Albins dop. Just nu ligger han och sover i sin säng så jag borde inte sitta här utan hoppa i duschen och försöka göra mig lite i ordning. Dopet är inte fören kl. 18 ikväll men det är lika bra att börja i tid om man ska hinna med allt.

Igår var det Albin som fick bada, kan ju inte lukta gammalt kräk när man ska döpas (dagsfärskt får räcka).

Lite chockad! - Vad säger ni?? Ska jag ha klänning imorgon (idag)?


Nappen ska jag ha med mig iaf...


Nu Önskar vi Er en glad första Advent!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Marcus hoppas att du inte glömmer att ha ordentligt på dig under klänningen, speciellt om rumpan ;). Trevlig första advent på er med så ses vi sen Kram

Anonym sa...

Nu är jag nyfiken på hur det gick på dopet :-) Vad stor Albin har blivit kram