fredag 7 november 2008

Eko, jul, kompis, minisemester

Igår var vi på Eko och kollade in julmarknaden. Petra skulle ha ljusstakar till nya lägenheten och vi ville mest komma hemifrån, alltid kul med utflykter. :)
Tyvärr blev det inte så mycket shoppat. Det kändes alldeles för tidigt att köpa julsaker så vi kom hem med haklappar, nappflaska och nappar till Albin, halstabletter och ljus till mig.
När vi var klara så var kl. halv två, dvs dags för Albin att äta. Jag och Petra kände efter lite och bestämde att det även var dags för oss att äta en liten bit. Som ni ser så fick Albin sitta hos Petra medans jag åt klart, de har blivit riktiga kompisar nu. Har ju träffats flera gånger den senaste veckan. :)

Idag ska vi köra och hälsa på Tobias syster på Öland. Tyvärr är inte morbror Stoffe hemma i Kalmar så honom kan vi inte besöka. Är ju nyfikna på hans studentlya, får väl köra förbi slottet och ta oss en titt utifrån så vi hittar dit en annan gång. :) Ska visst vara skyltat ända fram till dörren vad jag har förstått.

Imorgon kväll återkommer vi med bilder från vår minisemester, håll ut! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lääänge tills i morron . Pappa var inte hemma förrän ½2 inatt och Acke stod bara och pep hela tiden tills han kom hem(hussesjuk) Hur kul ska inte det bli hela helgen när pappa e i Bryssel. Nåja nu har jag klagat lite Puss på er och ha himla kul på Öland Kör sakta PS Mackan tog med sig paketen (Vilket minne din mamma har ;) )

Anonym sa...

Vi börjar bli riktigt tighta nu.
Han är så go. Vi får allt ses snart igen. Kanske i Tollarp nån dag om ni ska tvätta?
Hoppas ni har det bra på Oland.
Kramis