tisdag 19 maj 2009

Tillbaka.. eller??

Titta.. vilken kort paus det blev.. :)
Jag är inte tillbaka fullt ut men tog till mig av vad smarta Joacim sa: Satsa på ett inlägg i veckan!!!
Så förutom de obligatoriska "veckans brev" så ska jag försöka göra ett inlägg en gång i veckan. Jag vill ju inte sluta helt, bara få lite distans till det och inte känns några måsten.

Kort om vår dag.. Vi har varit på öppnaförskolan sen körde vi in till Kristianstad och handlade en klänning till mig :). Ikväll blir det träning!!

Blivande handbollsspelare om mamma får bestämma.. observera att det är vänstran han tagit upp bollen med. ;)

2 kommentarer:

Pia sa...

Hi hi lille Albin, söt han e med myssen på svaj En gång i veckan duger bra bara det inte blir på helgen ;) tycker de flesta blir sämre på att blogga ,så även jag Men så blir det väl. Förstår att du har fullt upp med en Albin som e överallt och ingenstans på samma gång. Jaaa handboll e kul men väldigt nervöst som förälder när det hettar till.Kram

Anonym sa...

vänsterhänt ja... hm... spännande spännande. Prstationstänkande och bloggresultat är en dålig sammansättning... Allt i rimlig dos bra... Men Abbe vill vi ju se minst en gång i veckan...