måndag 18 maj 2009

Paus

OK. Nu tar jag en PAUS från bloggandet. Jag vet inte hur länge eller hur seriös min paus är. Men jag har tröttnat lite, känner ingen motivation över att blogga vidare. Albin kräver all min vakna tid (och lite till), jag orkar helt enkelt inte. Detta kan bero på dålig feed-back från er läsare, jag vet att många läser men det är bara 2-3 som kommenterar lite då och då.. Stort tack till er!!

Hur som helst.. jag kan vara tillbaka om en månad, en vecka eller rent av imorgon. Den som lever får se.
Njut av försommaren nu istället för att sitta här och slösa med er dyrbara tid!! ;)

3 kommentarer:

Pia sa...

Nämen hur ska jag överleva utan min dagliga Albinkoll Jag vet ..Ni kommer hit och fikar var dag ;)Eller så kommer vi... pussa på killen från mig och på dig själv oxå om du kan

Madeleine sa...

Kommer att sakna dig o Albin....

Anonym sa...

Tar till mig av skopan att inte alltid lämna kommentarer... Lämnar ibland bara på ett av fem inlägg, du e ju så flitig...
Hoppas lite av Abbe och Er hamnar hos A&W då istället...
Eller tänk som jag... minimigräns ett inlägg per vecka och ha koll på andra ungefär samma, iaf jag hinner ju inte mera och det skall ju som du säger vara trivsamt.
Längtar redan till nästa blogg från Er... Känner igen situationen mycket med besökare... Ju mer man surfar själv desto mer besök på något vis...
Jag har ju haft en dip på 500 besök i veckan nu när jag inte uppdaterat... Helt galet... Alla skriver så klart inte kommentarer.

Blaj blaj blaj... MASSA KRAMAR och njut själv och rda några prydnadssaker i Albinhöjd!