måndag 1 juni 2009

Sommarkillar!!

Kan ärligt erkänna att det inte blev någon promenad till E och N idag. Jag började gå men fy vad varmt det var. Jag har inget emot värmen men det får väldigt gärna fläkta lite så man svalkas ner lite. Jag kom inte ens halvvägs när jag bestämde mig för att vända om och ta bilen. Då rann den på pannan och tinningarna... fy för!!!!! Så det blev en liten runda hem ist och sen när Albin fått mat så körde vi och tankade bilen, så den är laddad inför malmö turen imorgon (studentfirande), och sen direkt till E och N. Vi har haft en underbar em i skuggan, doppade fötterna i poolen som höll 18 grader, det var skönt fast jag tror inte jag hade velat bada i den kalla vattnet. Det är riktigt kul att se Albin och Nemo nu för de verkligen leker med varandra, de blir glada när de få syn på varandra och N ska alltid kramas (om än lite hårdhänt så). Det ser så gulligt ut.
Sommarkillarna blå och grön!!!

4 kommentarer:

Pia sa...

De där två kompisarna kommer att bli farliga för tjejerna om sisådär 15 år :D Längtar tills i morron Ja inte så mycket till Malmöturen men jag får ju träffa Albin Det var ju så längesen nu ;) 1.5 dag

Unknown sa...

Så söta de är!!!

Christel sa...

Hej
Vad söta dom är. Du får komma och bada i Vellinge istället vi har 26 gr i vår pool. Skönt
Ha det så bra

Cilla sa...

Ni ska inte klaga på värmen nu alltså! Kom hit och känn på riktig värme i juli/augusti... då är det varmt!