söndag 28 juni 2009

Äntligen!!!!!

NU SÄGER VI UPP LÄGENHETEN!!!!!!


detta innebär att om max tre månader kommer vi att bo uppe på gården, helt fantastiskt!!

Nu vågar jag börja drömma på riktigt, om tapeter, golv och andra inredningsdetaljer. Jag vågade inte hoppas på att det skulle hända den här månaden heller men nu är det verklighet. Kommer nypa mig flera gånger i armen ikväll och imorgon när jag personligen ska lämna in uppsägningen, när det gäller det här så litar jag inte på posten jag måste se till att det kommer in innan månadsskiftet och det är inte många dagar att ge på.

Hoppas verkligen att den här sommaren blir lång så vi får njuta lite av sommaren och naturen när vi kommer upp dit. Hur som helst så kommer det bli betydligt bättre än det vi har nu.


4 kommentarer:

Pia sa...

Och äntligen blir det plats för oss med våra 4 benta att komma på fika ofta.....

malin sa...

Låter ju helt underbart! Lycka till med allt!

Unknown sa...

Grattis!!!!! Vad roligt att det äntligen blir av! Ser ju framför mig hur vi sitter i din blivande trädgård, fikar o småpojkarna busar m kossorna!

Anonym sa...

HURRA. Så skönt att flytta till ett "riktigt hem"!