tisdag 2 juni 2009

Jag har en plan!

Jag har lagt upp en tidsplan för den här dagen. Vi ska på student firande i Malmö ikväll och för att få mat- och sovtider att passa så kände jag att det behövdes en plan. Vill ju gärna att Albin ska vara pigg när vi väl kommer ner. Hela planen går ut på att Albin ska sova när vi kör ner, har lärt mig att det krävs en del planering för att han ska sova i bilen nuförtiden, han måste nämligen va jätte trött för att han ska somna.
Som det ser ut nu så håller planen.
Vi har varit på öppnaförskolan och busat hela fm. När vi kom hem så somnade Albin bums. Nu hoppas jag att han ska sova iaf i en timme, helst två innan det är dags för mat. Sen sätter vi oss i bilen och kör till Tollarp för att busa där så att han blir riktigt trött igen så att han efter ytterligare lite mat ska sova i bilen ändå ner till Malmö. Sen är han vaken på kalaset och när det är dags att köra hem somnar han igen.. en perfekt plan om den bara håller.

Albin och kompis N stimmade runder i "pölen" nere på öppnafsk. Jag tog ett gäng bilder som jag tänkte dela med mig av.
Bästa kompisar!!!

N ser ut som en gangster..

Albin hittade en spegel som såklart är jätte kul.


Till Christel: Vi kommer gärna och badar i er pool. Säg bara till när ni är hemma så kommer vi!!

2 kommentarer:

Pia sa...

Då får Acke jobba med att hjälpa dig med att hålla honom vaken . Så blir han oxå trött ;)

Anonym sa...

Vida kan ju ha grymt kul med speglar. Hon kommer ju dessutom ihåg rum med speglar och letar efter de...
Hoppas studentskivan varit trevlig nu då!