tisdag 28 april 2009

Vilken dag!!

Som rubriken säger. Vilken dag det är har varit och ännu är den inte slut..
Började med en runda till Öppnaförskolan. När vi kom dit och jag sätter Albin på golvet så tar sig kompis N fram till Albin och kramar om honom, han blir jätte glad. Det såg så kärt ut. Det bevisar ju verkligen att de uppskattar varandra. Sånt värmer i mammahjärtat. På vägen hem brukar Albin alltid somna, men inte idag. När vi kom hem så la jag honom i spjälsängen för jag tyckte att han kunde sova lite innan han skulle äta igen. Men det ville inte Albin. När jag kom in för tredje gången och var beredd på att åter vända honom från fotända och mage till huvudända och rygg så STÅR Albin upp i sängen. Han har dragit sig upp på knä innan men aldrig tidigare har han lyckats ställa sig upp så här. Han stod en god stund och bara skrattade. Såklart sprang jag och hämtade kameran............
Albin har ställt sig upp i spjälsängen för första gången!



Efter maten och ytterligare lite bus så somnade Albin. Han sov i tre! timmar. Morbror Stoffe som kom från Kalmar idag kom och hälsade på men Albin sov så gott. Precis innan Stoffe skulle köra så vaknade han och det var tur det för Albin följde med ut och fick provsitta morbror Stoffes motorcykel!!!!!!

Albin fick såklart provsitta morbror Stoffes motorcykel!

2 kommentarer:

Pia sa...

Vad duktig han e och det ser ut som om han tycker det själv oxå ;) Hoppas han tyckte det var skittradigt att sitta på motorcykeln Får han ett sånt intresse när han blir stor kommer du att förstå precis vad jag menar Petra

Lanki sa...

Vilka fina & glada bilder. Busunge.