torsdag 16 april 2009

GRATTIS!!!!

För lite drygt 7 månader sedan kom vår underbara kille till världen. Det är en dag vi aldrig kommer glömma. Det är magiskt!!!! Idag fick jag en flashback, det ringde ett dolt nummer till min mobil i em och det var barndomsvännen Emma. Jag visste direkt vad det var hon skulle berätta. När jag pratade med henne igår hade värkarna börjat. Jag förökte få tag på henne i fm men mobilen var avstängd.
Imorse födde hon en liten kille, precis som jag gissade att det skulle va.

Stort GRATTIS till hela familjen från oss!!!!!!!


Har såklart inte fått se underverket än men bjuder på en "färsk" Albin, inte illa det!!!!

2 kommentarer:

Pia sa...

Sötaste Albin :D Grattis till Emma med familj

Anonym sa...

Fina killen och om något år en nästan jämngammal lekkamrat...