torsdag 2 april 2009

Torsdag är baddag!

Måste erkänna att jag inte har något att skriva idag. Albin och jag har varit och simmat, mormor var med och assisterade i omklädningsrummet. Tack!! :) Albin gjorde sitt första riktiga dyk idag, jätte duktig var han. Synd bara att han kom upp till en mamma med gröna ögon (simglasögon) som skrämde slag på honom, han blev jätte ledsen stackaren. Så fort jag fått av mig glasögonen så blev han glad igen men det hängde nog kvar lite för när vi skulle duscha efteråt blev han ledsen igen. Efter badet tog vi vagnen och mötte morbror Stoffe som kom med tåget från Kalmar. Han åkte hem idag bara för att hämta motorcyklen så imorgon bär det av till Kalmar och Sjöbefälshögskolan igen. Det skulle tydligen bli jättefint väder i Kalmar i helgen och det betyder såklart mc-väder.
Nu sover Albin gott och jag tror jag ska försöka göra det till en tidig kväll även för mig, känner mig trött!

Inga kommentarer: