tisdag 14 april 2009

Kräk!!!!!

Vet inte vad det är med Albin idag. Men något stämmer inte. Sen vi kom hem från öppnaförskolan så har han kräkt ner sig 3 gånger. Visst att han brukar kräka lite grann ibland men inte så mycket att jag behöver byta kläder på honom. Idag har vi satt på och tagit av två ombyte och nu är nr 3 på: pyjamasen som jag hoppas att jag ska slippa byta. Han kräkte precis igen men sån tur var missade han sina kläder... förstår hur hopplöst det måste kännas för er som haft "kräk barn" ända sendan födslen.

Det kan va maten. Jag ökade mängden mat till lunch och middag idag. Det fungerar tydligen inte. Men han äter ju med god aptit så jag ville testa så att jag inte ger honom för lite. Han visar nämligen inte när han är mätt utan bara skriker när det tar slut. Men nuh ar ahn bevisat för mig hela em och kvällen att det var för mycket han fick idag. Blir nog lite mindre välling nu ikväll innan sängdags, magen är nog ganska full..

Imorgon ska Albin och jag köra till Hovdala och promenera och fika med kompisarna E och N. :) Det ska bli riktigt mysigt, hoppas bara det fina vädret håller i sig. :) :)

1 kommentar:

Pia sa...

Hoppas han mår bättre idag