torsdag 11 december 2008

Fika!!

Idag har Albin och jag varit hos Helena och Amanda och fikat. Vi var där tillsammans med en massa mammor och bebisar i åldrarna från 1 månad till 9 månader. Jätte trevligt! Tack så mycket Helena!!
Nu blir det en hel drös med bilder på hela gänget...

Här ser ni Helena o Amanda som var jätte söt i sin tomteklänning.
Amanda igen!

Veronika med sin son Milo som är 3,5 månad.

Milo tar sig en liten tupplur på golvet.

Ludwig är äldst i gänget.

Tomten Algot var oxå där, 2,5 månad.

Malin med sin Alvin bara 1 månad gammal.
Alvin var så snäll han sov hela tiden i mammas famn.
Jenny med sin Moa, näst yngsta i gänget, bara 7 veckor.

Albin var såklart oxå med, han hittade ett babygym som var jätte kul.

Vääääldigt intressant!!
När vi kom hem så möttes vi av det här.... Såg först bara brandbilarna och då blev jag skit nervös att det brann i vårt hus. Men det var två bilar som hade krockat i "vår" korsning..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi tomten Algot var väldigt lik Emil (svensson) Vad toppen kul att ha så många kompisar alleredan

Anonym sa...

Veronika med Milo ska det vara, hehe! Inte lätt å hålla reda på alla namn

Anonym sa...

Vilken fina bilder :-)

Anonym sa...

Svar till Veronika: Haha.. ja det är ju klart. Blev väl lite förvirrad, var många Jenny idag ju, 2 iaf..

Anonym sa...

Åh, jag kommer på mig läsa namnen innan jag kollar bilderna.
Brandbilen ser ju lite till åren kommen...
Men aldrig KUL se dessa fordon vid sitt hus... Om man nu inte e i nöd...