torsdag 11 februari 2010

Anledningar...

Anledningen till smörgåstårtan var ett årsmöte. Kan tillägga att jag åt smörgåstårta och körde sen hem. Så får man kanske inte göra men jag ville avlösa barnvakten och årsmötesförhandlingarna var redan avklarade, så jag "skubbade" inte helt.. ;)

Vad gäller dagisparkeringen så är den värdelös.. men med förskola i ett gammalt hus mitt i byn är det inte lätt att trolla fram en massa parkeringar.. tur att där är en ovanligt bred cykelväg som man kan köra upp på.. SALen (vår bil) är ju van vid att köra på cykelstigar i hässleholmskommun sedan tidigare.. men då var det någon annan som stod som ägare och världens bästa mormor satt bakom ratten, men det är en annan historia.. ;)

God natt!!!!!

2 kommentarer:

Pia sa...

Ha ha ha var du tvungen att berätta det Ja ja jag lär väl få höra det resten av livet kan jag tänka . Klart du inte skubbade Det är du alldeles för väluppfostrad för att göra Kram

Anonym sa...

Hihi. Roligt man kan få svar sådär. Helt fantastiskt egentligen...