söndag 4 oktober 2009

En ny vän i köket...

Idag har jag premiär kört min nya vän i köket... :)
En fantastiskt fin assistent, som idag har fått hjälpa mig att baka kanelbullar. Finns det något mer passande att baka den här söndagen, den 4:e okt (kanelbullensdag).
Assistenten är min 25-års present från svärföräldrarna, som jag fick nu när jag flyttat upp och fått ett större kök, perfekt!!

Resultatet!!!!!!
Snart kommer ett gäng med bustroll hit för lite fika. :) Vad passar bättre en regning och blåsig dag som den här....


2 kommentarer:

Faster Ulrika sa...

Jag har en likadan =) Mycket bra!!! Hoppas att det smakade gott med bullisarna!!

Anonym sa...

Luriga svärföräldrar... En assisent till kanelbullens dag... De var väl bjudna hoppas jag... Hehe, Snygg var e iaf, vad e det för märke?

Men ffa, blev bullarna goda?