tisdag 4 augusti 2009

Morfar har lärt mig en massa bus....

När vi var på bröllop i lördags så fick Albin va hos mormor och morfar. :) Eftersom vi har världens snällaste son så gick det ju jätte bra. Men jag tror nog att han har lärt sig en del hyss från morfar... titta bara här:
Nu på morgonen har han inte gjort annan än att sätta igång och stänga av dvd:n.

Han klättrar på allt...

Tillslut satte Tobias honom i en balja, men han var lika glad för det...
Jaha, då får jag väl sitta här då...

Nu ser dem nog inte så då klättrar jag upp här ist...

zoomar ut lite... Signen klösställning tog han sikte på igår.

Men jag hittar inte bara på bus...
se här så duktig jag är när jag tror att ingen ser...

Står helt själv!!!

2 kommentarer:

Pia sa...

hi hi och värre blir det när han väl börjar springa ... Tur ni inte har så stor yta som han far och flänger på ....än
Pussa honom på näsan från mormor

Pia sa...

Den näst sista bilden var jätte bra :)

//Marcus