söndag 28 september 2008

Bruna prickar

Igår var vi hos mormor och tvättade. Vi visade upp Albins nya fina kläder, speciellt en body som vi köpt enbart med mormor och morfars två fyrbenta vänner i tanken.
Vad händer då, jo jag håller stolt upp bodyn och frågar mormor om hon ser vad som är på tröjan. - Kor! säger hon.
- Kor? Ser du inte att det är brunprickiga hundar, brunprickiga! säger jag.
- Jo nu ser jag. Säger mormor
Så här kommer bilder på Albin i sin nya outfit...
Nu är bara frågan, är det kor eller hundar på bodyn????
Fin är den iaf.







Visst är det hundar.
Förvisso har mormor koskräck men hon borde nog ta en närmare titt på dem, annars finns ju risken att hon förväxlar Acke eller Wilma med en ko när de är ute och går... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi nog för att jag ser dåligt Men jag ser skillnad på kor och Acke och Wilma Vad fin han e i sin brunpricksHUNDS Outfit Pussa på honom från mormor

Anonym sa...

Hittade hit via Wilma och Ackes sida. Vi är med prick-galningar. :) Kan meddela att jag såg direkt att det var acke och wilma på bodyn.. Grattis till bebisen, han är sååå söt! :)