torsdag 4 mars 2010

Dagen idag, en helt vanlig torsdag

Dagens hämtning var en repris av gårdagens. Albin var ute och hade fullt med grus i hela ansiktet. :) Härligt att han får vara ute nu när det är så fint vårväder.

Tobias hade KRAV-kontroll idag och det hela slutade med orden: en exeptionellt välskött gård. Bättre betyg kan man väl knappast få. :)

Själv så har jag inhandlat lite blommor för att förhöja vårkänslan här hemma, och lagat en god pastasallad till lunch. Nu går tvättmasiknen och Albin sover.. jag får väl ta tag i disken som har hopat sig efter fm fika och lunch.

Nu ska jag ta tag i byrån som Albin ska ha på sitt rum. Den ska tvättas med målartvätt och sen vitmålas. :)

Hej så länge!

2 kommentarer:

Pia sa...

Grattis till det fina betyget på gården Det visste vi ju redan förstås :D Vilken flitig dotter jag har Du e duktig Typiskt att man skulle jobba just idag annars hade jag och prickarna kommit och käkat pastasallad

Röe Gård sa...

Har väl fått lite eld i baken nu när det snart vankas jobb.. och så e det ju den här solen. Den får man energi av. När Albin vaknar ska vi ta med oss fikakorgen ut till Tobias som klyver bränne. :)