söndag 13 september 2009

Det går frammåt...

Det har hänt en hel del med vårt nya hem iaf. Lite och lite så ska vi nog snart nå fram till målet...
Vi har börjat måla om i köket...

Det är ju inte bara Albin som har fyllt år utan även jag. :) Av mamma och pappa fick jag en jätte fin symaskin och den var jag såklart tvungen att testa...
Det blev en gardinkappa av ett av min farmors gamla linnelakan...
Har även piffat till ett av fönsterna med en fönsterfilm. Lite insynsskydd eftersom det är nya platsen för Albins skötbord.
tillslut.... Albins rum. Idag tog jag och Tobias äntligen tag i killens rum. Vi körde iväg till Mio inhandlade hyllor och lampa...
Den fina Albin-tavlan hänger såklart över sängen..

Här har de nya hyllorna och lampan kommit på plats. :)


3 kommentarer:

Pia sa...

Vad fint det blev Men nyfiken som jag e..... Vad står det på väggen vid fönstret????

Faster Ulrika sa...

Jättefint!!! Ska lill killen trivas.... Å sova gott.... Kram Kram..

Unknown sa...

så fint det blir! Lampan gillade jag skarpt!